-
Branche
Retail / Winkel Techniek Administratief
-
Gewenst aantal uren
32 - 40 uur
-
Plaats
De baan en het bedrijf
Bij een grote speler in de Sanitairbranche kun je aan de slag in een afwisselende functie binnen een moderne werkomgeving in Amsterdam, vlakbij Sloterdijk. Het bedrijf kent een rijke geschiedenis van zo'n 120 jaar. Zij maken deel uit van een internationale groep met een sterke reputatie in de industrie. Als aftersalesmedewerker zorg jij voor tevreden klanten (b2b) door een goede afhandeling en met jouw vakkennis van het sanitair weet jij professionele oplossingen te bedenken. Na jouw inwerkperiode is er ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken, lekker flexibel toch?
- Jij bent hét aanspreekpunt voor klanten.
- Jij onderzoekt en beoordeelt meldingen.
- Jij zoekt passende oplossingen waar de klant blij van wordt;
- Jij helpt met servicemeldingen of garantievragen;
- Je werkt nauw samen met de collega's van Customer Service en Sales, zodat alles soepel verloopt en iedereen tevreden is.
Ben jij dit?
- 32-40 uur beschikbaar
- Administratief onderlegd en gevoel voor techniek (sanitair)
- Enthousiast, communicatief en servicegericht
Waar mag jij op rekenen?
- Salaris tussen de €3000 - €3400;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Stevig secundair pakket met o.a. pensioenregeling, 28 vakantiedagen;
- Flexibele werkplek;
- Een afwisselende functie;
Jij bent geïnteresseerd, wat nu?
- Wij bespreken de vacature volledig door met jou zodat jij echt kunt vaststellen of het bij je past
- Jij ontvangt van ons een uitgebreide infomail waarin je alles over de baan en de werkgever nog eens rustig kunt teruglezen
- Samen bereiden wij daarna jouw sollicitatie voor
- We zorgen er daarna voor dat jij zsm bij de werkgever aan tafel zit
- Wij ondersteunen jou tijdens het gehele proces
- Uiteindelijk kom jij op korte termijn in dienst bij jouw nieuwe werkgever, hoe fijn is dat!