-
Branche
Bouw Administratief Logistiek en Transport
-
Gewenst aantal uren
32 - 40 uur
-
Plaats
Het bedrijf en de baan
Bij dit transportbedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in de wegenbouw kom je terecht in een dynamische werkomgeving. Jij gaat hier meewerken op de afdeling personeelszaken. Jij houdt je bezig de administratieve taken voor de chauffeurs, personeelsmutaties, loonmutaties en overige werkzaamheden. Binnen dit familiebedrijf hangt een informele, prettige werksfeer, waar collega’s samenwerken als één team.
Wat worden jouw werkzaamheden?
- Contact via telefoon/mail
- Verlof/verzuim personeel bijhouden
- Personeelsmutaties
- Bekeuringen
- Subsidies
Ben jij dit?
- Accuraat
- Ervaring in personeelszaken
- Overzichtelijk
- Stressbestendig
- Minimaal 3 dagen beschikbaar
Wat krijg je ervoor terug?
- Salaris conform CAO €3500 tot €4000 obv fulltime
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Mogelijkheden voor groei en opleidingen
- Informele werksfeer met fijne collega’s
- Reiskostenvergoeding en een solide pensioenregeling
Jij bent geïnteresseerd, wat nu?
- Wij bespreken de vacature volledig door met jou zodat jij echt kunt vaststellen of het bij je past
- Jij ontvangt van ons een uitgebreide infomail waarin je alles over de baan en de werkgever nog eens rustig kunt teruglezen
- Samen bereiden wij daarna jouw sollicitatie voor
- We zorgen er daarna voor dat jij zsm bij de werkgever aan tafel zit
- Wij ondersteunen jou tijdens het gehele proces
- Uiteindelijk kom jij op korte termijn in dienst bij jouw nieuwe werkgever, hoe fijn is dat!